Over onze Business Services collega's
Werken bij Van Benthem & Keulen betekent werken in de top van de juridische dienstverlening. Onze Business Services bestaat uit de volgende afdelingen: Business Development, Facilitair, Finance, HR, IT, Marketing & Communicatie en Praktijkondersteuning. Onze werkomgeving kenmerkt zich als vooruitstrevend en persoonlijk. De focus ligt op samenwerken, ondernemerschap, vertrouwen, verantwoordelijkheid, verbinding, continu verbeteren en plezier. Benieuwd wat onze collega’s bindt? Lees de verhalen van Aletta, Margot en Wouter of bekijk de video.
Ontwikkel jezelf als Business Services medewerker en groei mee met ons
Benieuwd naar hoe het is om te werken als Business Services medewerker bij ons kantoor? Onze eigen collega's vertellen je hoe zij het werken bij ons ervaren en waarom ze bij ons werken.

Aletta Groeneveld: Ik maak legal gastvrij!
Als office manager ben ik betrokken bij meerdere processen, maar vooral houd ik mij bezig met het organiseren van bijeenkomsten. Met plezier zorg ik ervoor dat alles goed geregeld is en vooral dat onze gasten zich welkom voelen.
Ik werk graag bij VBK, omdat de sfeer goed is en mijn werk gevarieerd en uitdagend is. Bovenal zijn wij er als collega's voor elkaar, in goede en mindere tijden. De betrokkenheid en saamhorigheid is uniek te noemen.
Naast mijn werk voor VBK, ben ik trots op mijn positieve levensinstelling. Het glas is altijd half vol!

Margot Jansen: Ik maak legal in co-creatie!
Mijn rol is het zo goed als mogelijk begrijpen waar onze organisatie mee bezig is en waar we naartoe gaan. Zijn we in staat om onze strategie te realiseren en wat betekent dit voor aantrekken en behouden van talent?
Ik werk graag bij VBK, omdat innovatie echt in het DNA zit. Bij VBK voel ik als HR manager dat er ruimte is voor verbeelding en tijd voor creativiteit. De sleutel is samenzijn en samenwerken. Heb je een goed plan? Dan kan er in onze organisatie ontzettend veel en dat geeft goede energie.
Naast mijn werk voor VBK, ben ik trots op hoe ik als vrijwilliger bij Dress for Success voor werkzoekenden met minimum inkomen een bijdrage lever aan het re-integreren op de arbeidsmarkt.

Wouter van den Briel: Ik maak legal dichtbij en persoonlijk!
Tijdens mijn kennismaking met nieuwe cliënten ben ik als Cliënt Services Director het eerste gezicht dat ze leren kennen. Ik vind het dan belangrijk dat ons kantoor als dichtbij en persoonlijk overkomt. Deze twee aspecten zijn voor mij essentieel voor een duurzame vertrouwensband.
Ik werk graag bij VBK, omdat het een kantoor is waar ik mij thuis voel, waar ik veel vrijheid heb om ideeën uit te voeren en waar wij op een creatieve manier steeds weer innoverend zijn.
Naast mijn werk voor VBK, ben ik trots op het leven dat ik heb: thuis, vrienden, kunnen reizen en pianospelen.